Suntem primul BMW de pe grila

JEREZ DE LA FRONTERA CIRCUIT
World SuperBike Championship
SuperStock 1000

robi 1
A fost un week-end foarte dificil pentru noi in mod special ca desi am avut o sesiune de antrenament cu o saptamana inainte, ne-am trezit cu surpriza de a primi o alta specificatie de pneu, modificare ce nu a fost anuntata de Pirelly.
Noul pneu nu a adus o imbunatatire de performanta ci dimpotriva, a reusit sa ne nemultumeasca pe toti si am fost fortati sa consideram testul nul si tot ce am obtinut acolo.

In FreePractice 1 am avut sansa unei temperaturi ideale si ai am reusit foarte rapid sa ne impunem cu un rezltat bun, cu un timp de 1’46.091 ce ne-a adus locul 4. Deasemenea Robert a avut cel mai bun rezultat pe Sectorul 2. Nu s-a putut livra un timp mai bun datorita uzurii exagerate a pneului
spate care a aparut deja din turul 5. Condition: AIR Humidity: 26°C – Track 40°C

Rezultatul de loc 4 a fost pastrat si in FP2 in clasamentul combinat, a doua sesiune desfasurandu-se pe o caldura foarte mare de 58°C la asfalt, aproape nici un rider nereusind sa imbunatateasca timpii. Nu am fost multumiti de comportamentul motocicletei in special cu problemele pe spate am obtinut loc 12 cu timpul 1’48.038 pe sesiunea a doua.

Pentru a doua zii si sesiunea de FP3 problemele de spate au continuat, spatele topaind si cu numeroase intrari la boxa am incercat imbunatatirea de setari. Timpul a fost imbunatatit la 1’46.706 fata de sesiunea a 2-a.

Calificarea a debutat cu aceeasi problema de suspensie spate pe o temperatura ce nu a ajutat BMW-ul, unde Robert Muresan a dat tot ce a putut sa obtina un timp cat mai bun. Timpul de 1’46.867 ne-a adus locul 13 pe grila timp ce nu ne-a multumit dar care era de asteptat in conditiile date.

Ziua a 3-a ne-a adus o temperatura de 38°C la asfalt, o temperature destul de scazuta. Startul in cursa a fost destul de slab, Robi confruntandu-se si cu un mic wheelie si a cazut in pluton cateva pozitii pe care le-a recuperate rapid. Din nefericire cursa a fost oprita in turul 3 cu steag rosu datorita riderilor NEMETH si METCHER care au cazut independent in acelasi viraj si in acelasi timp, Robi evitandu-l pe Nemeth la o palma.
Reluarea cursei s-a facut conform regulamentului de pe aceleasi pozitii din grila initiala si inca 10 tururi de parcurs. Robi a reusit sa urce in clasament si si-a pastrat cu efort pozitia 10, reusind o usoara desprindere in ultimele 2 tururi. Astfel reusim sa aducem 6 noi puncte, ramanem u clasamentul general pe locul 13 cu 21 de puncte si ne-am apropiat la 7 puncte de locul 12.

Robi ne declara: In conditiile date nu este un rezultat rau, am reusit sa avem de cateva ori TopSpeed si desi am avut in tot week-endul probleme majore cu spatele pe care il pierdeam aproape in fiecare viraj, suntem primul BMW de pe grila. Am reusit sa evit accidentul lui Nemeth si sper sa isi revina repede,
accidentarea lui e destul de serioasa. Ne asteptam la mai mult la aceasta cursa, dar pneul
care ne-a fost pus la dispozitie ne-a stricat planurile tuturor si am luat-o de la capat, testul practic ne-a adus date ZERO! In conditiile in care sponsorii lipsesc cu desavarsire este extrem de dificil sa faci si un test, iar cand testul iti este de nici un folos din cauza unei astfel de decizii, situatia devine si mai dificila, in
special cand echipele mari au teste constant. Ne asteapta cursa finala de la Magny-Cours din Franta pe 5 Octombrie, este un circuit frumos, unde ne asteptam la noi puncte.

Multumim echipei H-Moto, parintilor, fanilor si tuturor celor care ne sustin, si in deosebi celor care au facut un efort considerabil ca sa putem ajunge la aceasta cursa.