Red Bull Romaniacs 2023 – Interviuri cu piloții români după prima zi de Off-Road
Sergiu Grecu #143 (locul 4 la clasa Silver după prima zi de Off-Road): Ma bucura enorm sa fiu din nou la Red Bull Romaniacs si la competitii in general, dupa o lunga pauza. Prima zi de off-road a fost sustinuta cu portiuni de hard si portiuni de viteza. Am observat insa si portiuni “tricky”, zone in care daca nu erai foarte atent cu abordarea trasei puteai ajunge in situatii mai dificile. Per total, traseul de off-road din prima zi a fost superb! As dori sa multumesc enorm familiei mele, fiindca fara ajutorul si sustinerea lor nu m-as putea afla aici. De asemenea, le multumesc si prietenilor si colegilor de la Motoclub Haita Deva pentru vorbele incurajatoare! Astept cu drag zilele ce urmeaza, pentru a vedea ce provocari ne-au fost pregatite!
Emanuel Gyenes #104 (locul 5 la clasa Silver după prima zi de Off-Road): Prima zi de off-road a fost cu portiuni destul de rapide in prima parte al traseului,dupa service-point au inceput niste portiuni mai dificile si tehnice,m-am simtit bine azi pe traseu in afara de faptul ca in unele zone a fost greu sa depasesti pilotii de la alte clase.
Andrei Boțoacă #102 (locul 9 la clasa Silver după prima zi de Off-Road): A fost o primă zi destul de rapidă cu câteva urcări destul de tehnice. Am avut un ritm destul de bun, se putea și mai bine doar că după Service Point a urmat o secțiune destul de tehnică, de viteză mică, o porțiune care nu mi-a plăcut absolut deloc. Până la final am reușit însă să ajung în TOP 10 ceea ce mă bucură. Sper să merg la fel de bine și în zilele următoare fără să mă accidentez și fără să stric nimic la motocicletă. Motocicleta s-a comportat foarte bine, am ales gumele potrivite. Mulțumesc sponsorilor pentru tot ajutorul acordat Beta România, General Membrane, CSU Știința București, Rams Suspensii, Prakt și SprintMotors Iași.
Ciprian Codruț Furtună #258 (locul 16 la clasa Silver după prima zi de Off-Road): Am terminat ziua 1 de offroad cu bine, chiar daca am avut parte de un incident. Am scapat motocicleta intr-o prapastie si din pacate am spart gps-ul Am continuat cursa si am ajuns cu bine la finish insa pe ultima portiune a traseului m-a prins o ploaie torentiala care a fost binevenita pentru ca a piperat putin traseul. Sincer sa fiu, nu m-am asteptat ca traseul de Silver sa contina atat de multe sectiuni rapide, acestea reprezentand un mic dezavantaj pentru mine. Dar datorita faptului ca sunt la prima mea participare la Romaniacs, cred ca Silver Class a fost alegerea potrivita.
Sorin Dumitru #236 (locul 30 la clasa Silver după prima zi de Off-Road):A fost o zi grea. Sunt bucuros ca am terminat cu bine, aștept ziua de mâine și îmi doresc sa ajung cu bine la Finish la Gusterita. Multumesc MOTOKRON Racing pentru participarea mea la Redbull Romaniacs.
Ovidiu-Iulian Nistor #407 (locul 2 la clasa Bronze după prima zi de Off-Road): Este al doilea an în care particip la acest mare eveniment: ”Red Bull Romaniacs”. Anul trecut am participat la clasa” Iron” obținând locul 1, iar anul acesta m-am înscris la clasa Bronze cu numărul de concurs #407. Consider ca participarea mea la acest mare eveniment este o experienta extraordinara, o adevărată provocare pentru ca aici trebuie sa-ti dovedești atât calitățile de bun rider dar și de bun organizator, trebuie sa respecți un program, traseu, reguli, sa te adaptezi rapid la nou, este într-adevăr cea mai complexa cursa de hard enduro din lume! Sper ca și anul acesta voi obține un loc bun pe podium, voi lupta pentru acest lucru. Vreau sa mulțumesc în mod deosebit sponsorului meu ” Motomecanica Sibiu ” pentru susținerea, încrederea, generozitatea și promptitudinea de care au dovada, alături de ei ma simt mai în siguranță.
Ionut Anghelus #554 (locul 37 la clasa Bronze după prima zi de Off-Road): Clar, nu aveam cum sa ratez editia de 20 de ani. Au denumit-o “The Impossible” asa ca trebuia sa va despre ce este vorba. Anul asta am participat la Bronze pentru ca nu mai am antrenamentul anilor precedenti. Romaniacs este una din cele mai frumoase competitii ale anului si o recomand tuturor pasionatilor de enduro si hard enduro. Este foarte important sa iti cunosti nivelul pentru ca aceasta competitie sa fie distractiva. Bineinteles, daca vrei mai mult ai oricand posibilitatea. Ziua 1 a fost chiar usoara la Bronze. Poteca, viteza si carari virajate. Cateva urcari dragute si cateva coborari si mai dragute. Am avut norocul sa termin inainte de a incepe furtuna datorita unei pozitii bune la proolog. Multumesc echipei Motoland Romania enduro tours pentru sustinere si sponsorului Moto24.ro. Sa ne vedem cu bine la Finish.
Viorel Adrian Constanda #815 (locul 4 la clasa Iron după prima zi de Off-Road): Fac parte din echipa Hard Enduro Dobrogea și mă dau la clasa Iron. Azi am mers foarte bine. Am plecat de pe 79 și am reușit să avansez până pe locul 4, la cateva secunde de locul 3. Sper ca în următoarele zile să îmi mențin această poziție. Sponsor: Hotel Adriano Braila
Paul Bulai #845 (locul 8 la clasa Iron după prima zi de Off-Road): Pentru mine, Redbull Romaniacs este prima cursă la care particip in acest an. In ciuda faptului că nu prea am avut timp sa ma antrenez sunt foarte mulțumit de rezultate. La Prolog am obținut poziția 58 din aproximativ 150 de piloți la clasa Iron, iar astăzi, după prima zi de offroad am avansat pana pe poziția 8. De asemenea sunt mândru de coechipierul meu din clubul Hard Enduro Dobrogea, Adrian Viorel Constanda #815, care, de asemenea a reușit un rezultat foarte bun. El a luat startul astăzi de pe poziția 79 și a terminat pe locul 4. Mulțumesc pentru susținere sponsorilor care sunt mereu alături de mine: Pizza Adriano, Adriano Events și Ark Management Concept.
Leni Binder-Moss #729: Prima jumătate a traseului de azi a fost foarte lejera la clasa Iron, pana după service point când a urmat apocalipsa … din cauza furtunii, s-a întunecat brusc și vizibilitatea în pădure a scăzut aproape la zero. Am crezut ca ne-a prins noaptea pe traseu. Iar de la ploile abundente, cele mai ușoare urcări s-au transformat în coșmaruri. Ma bucur totuși, ca am reușit sa termin prima zi de cursa și ca am reușit sa îmi îmbunătățesc poziția în clasamentul general.
Nicolae Marin #918 (locul 2 la clasa Atom după prima zi de Off-Road): Concurez din partea clubului Lido Campina si azi am reusit sa ma clasez pe locul 2 chiar daca am luat startul foarte tarziu si astfel am prins din plin furtuna și urmările ei pentru traseu. Ma bucur ca am reusit sa ajung la finis in aceste conditii hard si sper ca si in urmatoarele zile sa merg la fel de bine.
Dani Cernusca #973 (locul 7 a clasa Atom după prima zi de Off-Road): Ziua 1 de Off Road a fost frumoasa. A inceput o furtuna urata, dar tot am continuat si am reusit sa termin in ciuda unor evenimente mai putin placute. Multumesc parintiilor pentru sustinere, Factory Garage pentru pregatirea motocicletei inaintea eventimentului si Profi Moto Shop pentru service.
Luca Manole #964 (locul 17 la clasa Atom după prima zi de Off-Road): Prima zi, prima provocare a insemnat și startul unei premiere pentru județele Ialomița, Călărași și Giurgiu prin prisma participării primilor rideri la Romaniacs. Aceasta participare a venit datorita asociatiei sportive Trihatlon Calarasi care a facut toate eforturile sa ne susțină financiar. Ne onorează sa fim participanți în cadrul celui mai mare concurs international iar parcurgerea traseului a fost într-adevăr un real succes mai ales intr-o zi a codului rosu de vreme rea. Asta nu ne-a împiedicat sa nu terminam onorabil prima zi de concurs, sa ajungem la finalul unei zile alături de primele locuri ale clasamentului. Mergem înainte cu și mai multa inspirație și determinare și ca un rider adevărat nu abandonam ci atingem linia de finish în aventura asta minunata.
Alec Dumitrescu #32: Foarte greu de descris, un traseu incredibil de solicitant, am făcut câteva greșeli in prima parte apoi am reușit sa ma redresez și sa îmi fac un ritm bun. Inainte de service point cu vreo 5km a început o furtuna gravă, totul a devenit imposibil. Am reușit sa merg pana in Cp7 după care a trebuit sa ies din traseu pt ca era imposibil de mers si foarte periculos.
Rezultatele afișate sunt provizorii și pot suferi modificări în funcție de contestații și deciziile organizatorilor.