Red Bull Romaniacs Ziua 3 – Interviuri cu piloții români – Sibiu 28.07.2023
Rienk Tuinstra #10 – Locul 15 - În aceste zile de concurs, m-am aventurat într-o călătorie incredibilă la Red Bull Romaniacs, în calitate de participant în clasa Gold. Experiența a fost cu adevărat memorabilă și provocatoare, testându-mi abilitățile și rezistența pe traseul dificil și solicitant al competiției. Ziua 3 a fost una lunga și solicitanta. Am reușit să termin pe locul 14. Alături de echipa mea și de susținerea fanilor și prietenilor, am străbătut traseul cu încredere și am avut parte de momente incredibile de bucurie și satisfacție. Fiecare secundă a fost intensă, iar adrenalina a fost mereu prezentă în aer. Aș dori să exprim recunoștința mea către Federația Română de Motociclism și către toți partenerii noștri, care ne-au susținut în această aventură extraordinară. Fără sprijinul lor, această experiență nu ar fi fost la fel de specială.
Emanuel Gyenes #104 – Locul 9 - Zilele 2 si 3 au fost mult mai solicitante decat prima.Au fost zile grele pentru mine, dar m-am simtit bine si sper sa pot sa spun asta si maine cand ajung la Gusterita. A mai ramas o zi pana sa imi primesc a 20-a medalie de finisher. Sunt mandru de aceasta performanta si vreau sa multumesc sponsorilor care sunt alaturi de mine: Autonet Varta Vectra Racing, Motul, Federatia Romana de Motociclism, Kenny Romania și Delfingen.
Ciprian Codrut Furtuna #258 – Locul 13 - Dupa cele 3 zile de offroad pot sa zic ca oboseala isi spune cuvantul si ca nu degeaba aceasta cursa se declara cea mai grea cursa de hard enduro de pe planeta. Offroad day2 pentru mine a fost cea mai buna zi de pana acum, clasandu-ma al 6-lea.Imediat dupa start au fost cateva sectiuni mai tehnice care mi-au placut mult,astfel am preluat conducerea clasamentului pentru o perioada de timp. Am avut parte si de multe coborari abrupte si periculoase pe alocuri. Offroad day3 a inceput bine pentru mine. Am fost al 8-lea pana in service point dar din pacate imediat dupa iesirea din SP am ramas fara frana spate. Am fost nevoit sa continui asa pana la finish clasandu-ma pe pozitia 14. Aceasta zi a fost destul de tehnica pana in SP dar dupa au urmat 40km din traseul primei zile parcurs in sens invers. Nu mi-a placut aceasta parte a traseului deoarece a fost foarte mult noroi unde am si ramas blocat un moment. A mai ramas o singura zi de cursa si sper sa termin cu bine. Doresc sa le multumesc tuturor sustinatorilor mei pe aceasta cale, efortul depus este urias!
Raul Marin #243 – Locul 14 - Redbull Romaniacs, o cursa mult asteptata cu un inceput nefericit pentru mine. O greseala la prolog m-a clasat pe pozitia 108, poziție de pe care am plecat in ziua de off-road. Am reusit sa recuperez pe traseu, insa de la Cp 9 vremea de nedescris a facut cursa aproape imposibila. Am tras de mine si am continuat pe ploaie torentiala pana la finalul cursei, reusind sa ajung al 17-lea la clasa silver. Ziua a doua a inceput mai bine, insa oboseala si-a spus cuvantul si cu toate ca am facut ceva greseli pe parcurs am obtinut un loc mai in fata, terminand pe locul 16. În Ziua 3 am avut un ritm foarte bun, traseul fiind dificil si lung: aprox 130 km. Am avansat alte 4 locuri in clasment. Astept ultima zi si sunt pregatit pentru ceea ce ne asteapta.
Andrei Botoaca #102 – Locul 16 – A II-a zi de concurs am mers destul de bine până să cad. O căzătură urâtă chiar înainte de service point pe o coborâre. M-am lovit la mâna stângă destul de tare și am strâmbat pinionul spate. Am reușit să remediez problema la service point și astfel am continuat cursa, dar cu un ritm mai scăzut. În plus pierdusem deja peste o oră. Am fost destul de dezamăgit. Astăzi însă am reușit să recuperez foarte bine. Am plecat din spate, de pe poziția 36 și am reușit să termin în top20. Au fost însă foarte multe coborâri comune cu goldul și am început să mă resimt, mă dureau foarte tare palmele. Obiectivul meu acum este să termin cu bine și ziua de mâine și să ajungem acasă teferi toți piloții români.
Sorin Dumitru #236 – Locul 34 - Sunt bucuros ca am încheiat și ziua 3 cu bine. Motocicleta se comporta excelent. In ziua 2 am făcut o greșeală după Service Point care ma costat minim 15 minute. Incă ma simt fizic bine, dar mâine se anunța cea mai lunga zi. O sa merg atent sa ajung cu bine la Gusterita.
Andrei Ciociu #185 – Locul 36 - Ultimele doua zile de concurs au fost destul de tehnice și de aceea am reușit sa recuperez foarte multe poziții in clasament, Sper ca mâine sa ma simt bine fizic și sa termin ziua cu bine!
Ionut Adrian Rosioru #178 – Locul 69 - Ziua de miercuri a fost infernala dupa ce a inceput furtuna, dar in ziua a doua a incept ploaia doar pe ultima parte din traseu si am reusit sa termin ziua pe pozitia 57 de pe pozitia 109 avuta la start si 84 la general. Astazi a foat cea mai lunga si cea mai grea zi pentru mine. Dupa 9 ore si 34 de minute petrecute pe traseu, am reusit sa termin pe pozitia 69. Urmeaza inca o zi de foc maine in care nu am voie sa abandonez. Let’s ride!!!
Bronze
Razvan Bularca #327 - Pot sa spun acum dupa 4 zile, ca este foarte grea cursa, mai ales psihic. Am revenit anul acesta dupa 2022 cand am pierdut cursa pentru 1 min, nu am stiut sa fac protest la timp, am facut dupa 4 ore si asa n-am mai fost finisher. In ziua 3 de Offroad din 2022 m-am accidentat la picior si de aceea nu am mai putut sa iau startul in ultima zi. Sper sa acum sa fie cu noroc si sa ne vedem la Gusterita, maine!!!
Paul Bulai #845 – Locul 3 - Azi a fost mult mai solicitant și mai tehnic decât Ziua 2 de concus, dar am mers bine și am reușit sa urc încă 3 poziții. Piloții Hard Enduro Dobrogea continuă.
Viorel Adrian Constanda #815 – Locul 16 - Ziua 2 a fost o zi cu ghinion pentru mine. Din cauza unor probleme la motocicleta am terminat pe 9. In Ziua 3 din cauza neatenției am intrat pe traseul de silver si am pierdut foarte mult timp ajungând pe locul 16 la finalul zilei. Sper ca ultima zi sa nu mai gresesc si sa termin cu bine ediția 20 Redbull Romaniacs.
Leni Binder-Moss #729 – Locul 75 - Ma bucur ca am reusit sa termin a doua si a treia zi de offroad in timp ok. Nu am avut probleme majore pe traseu, decat la finalul zilei de ieri (ziua a 2-a), cand dintr-o greseala mica am reusit sa imi scufund motorul complet in apa – la 50 de metri de finish. Am pierdut foarte mult timp reparandu-mi motorul, dar pana la urma am reusit sa il resuscitez si sa ajung in finish. Ziua a treia de concurs a fost mult mai tehnica si plina cu capcane; in foarte multe locuri cele mai mici greseli te-ar fi costat mult timp si si mai multa energie. Dar lasand astea deoparte, traseul a fost incredibil de frumos si bine gandit si abia astept sa vad ce surprize ne-au pregatit pentru ziua de maine.
——
Rezultatele afișate sunt provizorii și pot suferi modificări în funcție de contestații și deciziile organizatorilor.