Red Bull Romaniacs 2020 după 2 zile de concurs
Am avut parte de vreme excelenta pana acum la aceasta editie de toamna cu numarul 17 a Red Bull Romaniacs. Prologul a fost unul inedit, cu un traseu scurt, dar tehnic în imediata apropiere a orașului și a fost câștigat de Wade Young din Africa de Sud.
Prima zi de concurs s-a desfășurat la limita județelor Sibiu și Vâlcea și a adus o vreme cețoasă la primele ore. Se impune pe un traseu cu 2 zone foarte abrupte veteranul Graham Jarvis, urmat de Manuel Lettenbichler și Billy Bolt. A II-a zi de concurs a adus concurenții în apropierea localității Sebeș pe un traseu mai rapid. Manuel Lettenbichler își ia revanșa și urcă pe primul loc în clasamentul general al clasei Gold. Emanuel Gyenes concurează accidentat și acesta este motivul pentru care a ales clasa Iron. Mani este acum la conducerea acestei clase. Nou creata clasă Atom are acum în frunte tot un român, Dan Mateescu. După prima zi de concurs Mihu Adrian era pe locul 3 la clasa Silver, iar Rienk Tuinstra pe 9 la clasa Gold.
La finalul primelor două zile de concurs trei piloți români ne-au împărtășit următoarele:
#112 – Alex Tara – clasa Silver
În Ziua 1 am plecat al 6-lea și imediat după start am rămas fără frâna spate. M-au întrecut toți pana când am reușit sa remediez problema cu apa in loc de lichid de frâna. Am pierdut 20 de minute, plus gânduri etc etc. Pana la CP1 am reușit sa revin pe 6. La service s-a remediat problema și am putut sa ma bucur de enduro pana la final fără incidente. Traseu a fost foarte frumos, puțin prea ușor parcă după service. Ziua 2 a fost ușoară, nu știu cât ma va ajuta însă pentru ca liderii merg foarte tare. După CP1 s-a spart un furtun de apa fapt care m-a încetinit considerabil. Am pierdut foarte mult timp sa dau jos rezervorul și sa verific cauza pierderii de apa. Nu am vrut sa stric motorul dar nici sa iau penalități sau sa abandonez. M-am încăpățânat și am ajuns la service al 10-le-a, mergând cu motorul subturat. Echipa mi-a rezolvat problema rapid și pana la finish nu am mai avut probleme. Traseul a fost deosebit, puțin mai greu in apropierea și imediat upă service. Mâine așteptăm o zi mai grea. Sper ca asta sa ma avantajeze și sa urc o poziție sau 2 in clasament. Faptul ca am concurat in acest an în Campionatul Național de Hard Enduro la clasa pro în toate cele 6 etape m-a ajutat foarte mult. Fizic nu am fost epuizat după nici una din aceste 2 zile. Sa vedem ce urmează. Target top 10. Mulțumesc sponsorilor mei: anvelope-motociclete.ro; spray-service.com; ixs.ro/ro; betaromania.ro; Vitaminaqua, Profi moto shop, Nils Oil România
#119 – Mihu Adrian – clasa Silver
Am avut parte de zile foarte lungi si rapide pana spre finish. In prima zi am avut 2 bucle foarte grele; atat uracarile cat sj coborarile. In a II-a zi am avut la fel cateva coborari unde trebuia sa te dai jos de le motor sa poti cobori. Sper sa raman in top10 la clasa silver, ma bat cu piloti care sunt campioni la superenduro si endurocross si sunt foarte foarte rapizi. Multumesc familiei pentru sustinere, Profimotoshop pentru echipament si piese, iar FactoryGarage pentru service.
#24 – Bozesan Claudiu – clasa Gold
Au fost 2 zile foarte grele pt mine cu peste 7 ore pe motor in fiecare zi. Un traseu foarte tehnic și lung. Am avut noroc ca a ținut vreme cu noi. Pana acum am ajuns cu bine la finish. Sper sa reușesc sa ajung la finish și la ziua 3 care se anunța cea mai grea și cea mai lunga. Obiectivul meu este sa termin cu bine concursul, poziția nu contează. Multumesc Factory Garage Sibiu și mecanicului meu Micki pentru service și PROFI MOTO SHOP pentru piese, echipamente și toată susținerea.
Iată în continuare rezultatele tuturor piloților români de la Red Bull Romaniacs 2020 după două zile de concurs:
Gold
11 - #23 – Tuinstra Rienk
14 – #25 – Vasiu Nicolae
16 – #24 – Bozesan Claudiu
22 – #22 – Babes Cristinel
Silver
5 – #119 – Mihu Adrian
7 – #112 – Tara Alexandru
8 – #111 – Moss Shane
Bronze
19 – #309 – Avramescu Razvan
Iron
1 – #621 – Gyenes Emanuel
Atom
1 – #804 – Mateescu Dan